Nederland en foto's! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Laura Zwieten - WaarBenJij.nu Nederland en foto's! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Laura Zwieten - WaarBenJij.nu

Nederland en foto's!

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

23 September 2010 | Nederland, Amsterdam

Dag lieve allemaal,

Zo, daar zit ik dan weer, achter mijn computer op mn kamer in Amsterdam. Ik ben gewoon alweer een week thuis! En dan denk je dat de tijd snel gaat als je op reis bent... nou, deze week is voor mij ook voorbij gevlogen!

Ik werd woensdag opgehaald door Jeroen in Frankfurt om 6u 's ochtends (!) met een heel groot spandoek. Superleuk elkaar weer te zien!! Vervolgens ontbeten met alles wat ik had gemist het afgelopen half jaar, allemaal verstopt in de kofferbak. Heerlijk! En toen we rond 5u in AP kwamen... stond het hele huis vol mensen om me te verwelkomen. Echt superleuk! Nogmaals hartstikke tof dat jullie er waren!!!

Ja, en dan ben je dus weer in NL. Alweer wat feestjes gehad en er staan er ook weer een paar op de planning. Dat wennen gaat in ieder geval snel ;-)
Maar waar ik nu natuurlijk ook druk mee aan de gang ga: een baan zoeken. Ik heb er eigenlijk steeds meer zin in. Helemaal omdat iedereen hier in NL natuurlijk wat te doen heeft. En nu mijn kamer weer is heringericht, het weerzien van mensen druk plaatsvindt en het mooie weer in NL helaas toch echt voorbij is... wordt het tijd om weer wat te gaan doen. Hopelijk lukt het snel wat te vinden!

In de tussentijd ben ik nog steeds met mijn hoofd in Azie. Om jullie nog een laatste keer mee te laten genieten zijn hier de laatste foto's!

Bali: http://picasaweb.google.nl/lauravanzwieten/Bali#
Sumatra (apenfoto's ;-)): http://picasaweb.google.nl/lauravanzwieten/Sumatra#

Dit was dan nu echt de laatste keer. Ik hoop iedereen SNEL weer te kunenn zien :-)

xxx van jullie reizigster, die de smaak zeker te pakken heeft ;-)

  • 23 September 2010 - 15:47

    Mam:

    Jammer dat dit het laatste verslag was. Maar laat voorlopig maar zo want dan weet ik dat je gewoon in Amsterdam zit en in een uurtje hier kunt zijn.
    Dikke kus.

  • 23 September 2010 - 20:45

    Gerda:

    Welkom terug in ons kikkerlandje!
    Wat leuk dat ik nu ook de foto's kan zien van de omhelzing door moeder aap met jong. Ik had al erg genoten van je verhaal hierover.
    Tja, het zal wel wennen zijn om weer terug te zijn, neem er maar de tijd voor. Gerda

  • 24 September 2010 - 09:53

    Jeroen:

    Hee lief,

    Dit was wel je kortste berichtje ooit! Zie je, je kan het wel :-)..
    Terugkomen is nooit makkelijk (en zeker niet na 7 maanden), maar uiteindelijk went alles weer (ik spreek uit ervaring). Xje

  • 25 September 2010 - 16:38

    Monique:

    He Laura,

    Lekker hoor dat je er weer bent (ook voor je ouders natuurlijk)
    En wat leuk dat je Kelly weer gezien hebt, volgens mij raken jullie nooit uitgekletst (dat moeten jullie er maar inhouden hoor!
    Sucses met het zoeken van een baan.

    groetjes Monique

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Laura

Actief sinds 05 Maart 2010
Verslag gelezen: 591
Totaal aantal bezoekers 20050

Voorgaande reizen:

16 Mei 2014 - 11 Augustus 2014

En nu eindelijk samen: Centraal Amerika

27 Juli 2010 - 15 September 2010

Verkennen van Zuid-Oost Azie met Nathalie

12 Maart 2010 - 27 Juli 2010

Stage Down Under!

Landen bezocht: